Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

I krig är alla medel tillåtna

Publicerad 2011-01-04 21:14:27 i Allmänt,

I dag skrev jag ett brev ( mail så klart, men det smakar bättre i mun med brev) där jag lämnade en klagan. Den var rak och direkt, gjorde nog ont hos dem som det var riktat till ( hoppas jag), men den var ärlig. Säkert kommer jag få äta upp även det framöver men va faan. När sunt förnuft går ut över oskyldiga människor måste man höja rösten. Det gjorde jag. Sluta och lägg ner, de som gör misstag måste själva få stå där med skägget i brevlådan, blanda inte in alla andra, då blir jag sur satan!! 
Det blev jag i dag.
En kollega, en man, började nästan gråta för han tvingades att göra saker som han inte ville. Hans vilja tog ingen i ledningen hänsyn till. Tårarana rann på han. Då brann det i mej..IGEN! ja jag vet..inte för att jag bryr mej ,, men va faaan! Så får det inte gå till .. så jag skrev det "arga mailet" men ingen respons på det nope.. men i morgon är en annan dag....så kanske de inte bryr sig då heller.
Imorgon är det Onsdag före helgdag och jag ska hem till Gävle över helgen. Ska bli skön att komma hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela