Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Jag lovar att uppfylla under år 2011...

Publicerad 2011-01-01 14:44:14 i Allmänt,

Så är det dagen då man ska börja infria de löften man gav i går..
Men vad är ett sådant löfte egenterligen värt? Jag menar ,, man ger löften till höger och vänster och nästan dagligen bryter man olika löften. Jag har för flera år sen slutat att lämna Nyårslöften men nog sitter jag där sista dagen på året och funderar ut vad och vilka löften jag ske ge jobba på under det kommande året.. men redan på morgonen dagen efter så ger man blanka fan i dem.
Men i år ska jag ge mej själv uppgifter att arbeta på under detta år, och jag ska ge mej själv mål som jag verkligen ska arbeta på.
Det enda  mål jag har satt upp är;
Att få ett nytt jobb, detta arbete ska finnas i Gävle så jag slipper åka till Ljusdal och slipper vara kvar på TP..
Får jag en anställning så jag slipper åka fram och åter till Ljusdal så kommer jag hinna med att uppleva en massa saker som finns hemma i Gävle.
Men först ut i år är; Detox, god mat, goda drycker, godis, och annat man stoppar i sig under helgerna gör att både galla och njurar fått jobba på högvarv och nu behöver rengöras, sen får man väl se till att komma tillbaka till rutiner med bra och nyttig mat och öka vardagsmotionerandet blir ju när jag börjar pendla på vardagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela