Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Jag vet att jag är värdefull och jag tycker om mej själv.

Publicerad 2011-01-16 13:51:39 i Allmänt,

Men det är vissa gånger som man bara tycker allt suger. Att dagligen bli bedömd och värderad av andra och hela tiden aldrig uppnå till de höga outtalade krav som åligger mej och min person. Jag kanske inte behöver ha mer kan tyckas, men så kommer det dagar och veckor där jag inte pallar mer. Jag kan int ebara ge och ge av mej.
Jag SKA bara ha överflöd av, pengar, tid, ork, uppmuntran, positivt tänkande, inspiration och lust.. men vilken källa ska jag ta från? Det kanske är så att jag måste börja om helt och hållet, kanske ska jag vidga mina vyer när det gäller nytt arbete, Varför ska jag stanna med att söka arbete i Gävle, bara för att jag flyttat dit? Går ju alltid att flytta igen.. kanske ska jag söka längre bort? Ska ta och fundera på vad som skulle vara bäst för mej. Men så här kommer jag inte ha det så mycket längre, jag vill inte bara vara "den som kan ta all skit" det är jag för gamal för. Dax att hitta någon annan att utnyttja och förtrycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela