Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Sömnlös natt

Publicerad 2011-01-10 15:31:35 i Allmänt,

Efter att ha ofrivilligt vakat i natt så har jag i dag varit ganska så seg, dock gick jag ner och handlade lite frukt.
Apelsiner är ett måste denna årstid. Solen sken och uppmuntrade till livsglädjen.
Jag har semester onsdag -fredag det ska bli skönt att slippa jobbet några dagar, dock så har svaret jag fick förra veckan malt i bakhuvudet, så pass mycket att jag skrev till min chef i dag och sa att jag ville att det felaktiga som skrevs i mailet ska rättas till. Vi får se hur lång tid det tar att få en dementi ellet kanske bara ett ärligt svar.
Nu ska jag ta i tu med middagen och sen kanske jag tar och försöker läsa ut boken jag håller på med, vore kul att få läsa nån annan bok, med mer humor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela