Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Söndag, vilo dagen

Publicerad 2011-01-09 15:15:12 i Allmänt,

Så då är Julen nerpackad och ligger inlåst i förrådet. I dag var det underbart väder, snön smälte så det porlade i stuprören, solen sken och det var 12 grader varmt i solen, så jag satte mej under en fil på balkongen och drack kaffe. Visst skulle jag kunnat tagit en promenad men valde bort det för att sitta och mysa under filten. Ska ju tvätta så jag får gå upp och nerför trappan några ggr så det jämnar ut sej. Hoppas det är nån bra film sen så man kan dråsa ner i soffan och glo.. om TV nu inte är upptagen av skidtävlingar.Har sökt några jobb i dag, det verkar som om det ökar lite med annonserna och jag hoppas att det är min tur att få ett arbete lite närmare. Gärna på gångavstånd,, det vore guld att kunan fgå/ cykla till jobbet.  
Undrar just vad morgondagen har att erbjuda, snart dax att går till tvättstugan så vad som än sker i morgon så kommer jag iaf ha rena kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela