Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Tack för hjälpen..

Publicerad 2011-01-19 20:59:00 i Allmänt,

Var hos en kompis till Tommy i dag och han hjälpte dem med att fixa till datron, som tack för det fick jag en mugg. Ja jag tog Tommys mugg. Hon, Malin skapade massor av saker i lera, åhhh det fanns så många saker jag ville ha.. bara en! tänkte jag  jag vill ha EN av varje.. såg en vas som jag förälskade mej i.. den ska jag ha en vacker dag.
Just  nu sitter jag i soffan och premiär dricker ur den, helt underbar, vi ska umgår mycket framöver, det känner jag på mej.

Har inte hunnit varit ute på ams i dag,, haft häcken full på jobbet. Men ska nu ägna mej några minuter till att se om det finns något som passar mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela