Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Unik...en butik

Publicerad 2011-01-25 18:37:34 i Allmänt,

Men så gick jag till Unik på lunchen,, fan va ballt. Finns så många saker jag bara "vill ha" de rosa färgade stolarna tex. helt underbara. Men gick därifrån TOMHÄNT!! men både Tommy och Mats hade inhandlat saker och ting. Men jag ,, näää inte någe! jag måste vara i en svacka.. får söka upp en annan av mina affärer med bra ha saker i morrn och se om jag inte kurerat mej då. Tänk om jag aldrig mer kommer finna några fynd. Nää, sånt liv vill jag inte ha,, det är ju fynden som förgyller vardagen. Fast å andra sidan sp hittade jag ettpar stövlar, nya förstås, halva priset, skitsnygga men begränsade. Jag fortsätter att fundera på om stövlarna kan passa i mitt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela