Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Long time no seen

Publicerad 2011-07-20 13:26:54 i Allmänt,

Torka .. ja det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg. Men det har varit mycket nu..först var det Greys och nu är det Desperat Hosewifes började från avsintt ett,, det är hur kul som helst.
Ella och Nadja har flyttat in till stan så förra helgen var jag där och frotterade mej.. jag låg i badet medans de gick ner på stan en sväng.
Har även fått en ny fotölj, Diana såg den och höll på att dö.. själv är det min favvo och har fått mej att sitta upp när jag ser på tv. Ett under vill jag tro.. har väl aldrig suttit och sett på tv men det var en upplevelse,, att se en film vågrätt. Som på bio!!
Lovar att skärpa till mej ang inlägg,,,

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-07-20 17:19:19

ÄNTLIGEN ett inlägg, du är saknad :) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela