Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Terrorism ..nationalism.. idioti!

Publicerad 2011-07-23 09:14:24 i Allmänt,

Så vaknar man upp till en fruktansvärd verklighet. Den som bara finns i andra länder.. långt borta. Dit man måste åka med flyg och ha visum, det ska inte finnas här i min närhet, i vår närhet. Att det finns överhuvudtaget!!!
Min tankar går till de familjer som drabbats av denna mans ideer om en "bättre" värld. Bättre? "Vart det så jäkla bra nura?" skulle vara den fråga jag skulle ställ han om jag fick en chans. över 80 döda. Hur bra är det på en skala..det är inte bra alls enligt mej och jag vet att fler tänker samma sak. Idioti!!
Men på samma gång så har killen en egen familj som drabbats från andra sidan. Hur känner de i dag? Har han en tanke på hur bra det vart för dem? för jag tror de inte har det bra idag och de kommer nog inte ha det bra på en mycket lång tid framöver.
Så egenterligen tror jag att om jag fick ställa frågan till grabben,, så skulle han nog svara : "Det vart inte så bra, med facit på hand."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela