Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Förändringar = Förbättringar

Publicerad 2011-06-15 08:43:39 i Allmänt,

På väg till jobbet i morse så såg vi fullt med elever utanför kyrkan, skolavslutning. Synd på vädret men jag tror att de inte gör så mycket, de kommer juh få vara lediga ett par månader nu så de hinner nog torka upp. Jag själv har inte önskat någon semester än då jag vill spara dem tills jag går vidare till ett nytt jobb. Jag fick inget mail i går flera personer sa att det kommer komma i dag eller i morrn.. när man vääntar på något tar det sån tid.
Vera håller mej vaken på nätterna och vill bara gosa, i natt skulle hon in undertäcket flera gånger ..vet ej vad hon letade efter men hon hittade inget iaf. Hon låg kvar i min säng när vi åkte till jobbet,,hon kan juh ligga kvar och vila ut efter att ha varit vaken i natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela