Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Ny vecka nya utmaningar

Publicerad 2011-06-13 08:13:32 i Allmänt,

Summerar jag förra veckan och helgen så var det helt underbart, jag prickade in ett kanonväder och ägnade mej enbart åt att minnas hur det var att vara småbarnsförälder och allt som hör till det. I dag ska jag på en rekryteringsträff, jag vill hoppas verkligen att turen är på min sida denna gång. Att slippa pendla nu under sommmaren vore kanonskönt. Få lära mej något nytt och få göra det som jag är bra på, att prata med kunder.

Håller tummarna så de domnar av :))

Kommentarer

Postat av: katharina

Publicerad 2011-06-13 11:23:59

Åhhh, lycka till! Jag håller tummarna för dig jag med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela