Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Trosor

Publicerad 2011-06-18 21:25:26 i Allmänt,

Jag bodde med min dotter några dagar och passade barnen. Jag är urusel packare så jag packade så klar fel kläder och för lite underkläder, men de har tvättmaskin så det fanns juhen lösning. En dag passade jag på att tvätta det som fanns och slänge in mina underkläder. På eftermiddagen åkte jag och handlade och när jag kom hem stod min svärson i dörren och sa högt och tydligt åt mej " Irre, du måste köpa nya trosor!"
??? WTF!! var min första tanke,..men sen berättade han att han passat på att hänga upp den rena tvätten..och där fanns mina trosor! Hans första tanke var " hade jag inte slängt alla dessa kallingar?" men det hade han juh,, det var mina trosor...:( så nu använder jag dem inte mer.. nää jag har inte kastat dem än.. men så snart jag har kastat dem kommer han bli uppdaterad.. De var av 100% bomull iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela