Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Utan pengar

Publicerad 2011-06-04 12:06:37 i Allmänt,

Smarta drag från coachen.. först glömmer jag mitt betalkort i en affär..2 dagar senare och 15 mil bort upptäckta jag detta!! kanoners hur gör man nura? Spärrar kortet och ber dem skicka ett nytt kort. Koden ska jag fixa själv via internetbanken. Jag överför pengar till Tommy som får plocka ut kontanterna,, kanon bra plan OM jag nu inte även glömt min bankdosa!! Nu får jag leva på Tommys pengar, ja inte för att det är en nackdel, men kommer nog att tvingas betala tillbaka dem men det är just det där att nu är jag strandsatt. Som om jag inte var bemyndigad att hantera pengar själv. Vi får väl se hur veckan blir.. utan kort eller dosa till mitten av Juni.. det kommer bli spännande dagar framöver...:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela