Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Cogito, ergo sum

Publicerad 2011-03-14 16:34:57 i Allmänt,

"Jag tänker, alltså finns jag" Det går inte att tvivla utan att tänka och inte att tänka utan att finnas till. Visst måste det vara så. Våren är iaf på g, de har jobbat med att få fram alla vägbrunnar runtokring här. Skönt..ja inte att det är stopp men att det tinar.
Ska börja måla stolarna nu, de får bli vita till en början.. jag kan inte bestämma färg nämligen,. jag vill ha så många färger och då blir vitt bra för då kan man sy en dyna i "dagens" färg till stolen. Enkelt att ändra sig då.
Jag fortsätter söka jobb, ser en viss förändring det ser ut som om det börjar komma in fler arbeten här i Gävle. Vore skönt att iaf så sätta punkt för mitt arbete i Ljusdal. Slippa pendla..inte för att det
gör mej så mycket men ändå..kan juh lika gärna göra nåt roligare i stället.
Sett Erik och Mackans program "99 saker man ska göra innan man dör." . dax att ta fixa sej en lista, :)) men jag kommer inte hoppa från höga höjder, allt sånt går fet bort.
Men kan nog hitta lite andra saker att hinna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela