Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Heliga Lördags mornar.

Publicerad 2011-03-12 08:25:04 i Allmänt,

Lördag morgon och jag. Även om jag förösker så verkar jag inte kunna ha längre sovmorgon än till senast 8:30.
Det är visserligen 3 timmar längre än vardagarna så,, ja det är sovmorgon.
Men sen jag och radion.. jag lyssnar på ring så spelar vi och står med nöd och näppe ut med programledaren. Men jag passar oftast på att lösa lite korssord och softa i ren allmänhet. Sen vid 10 är det melodi krysset Då vill jag vara med. Efter det börjar del 2 av lördagen. Dax att duscha och klä sig och börja planera vad jag vill göra. Fast i dag vet jag att jag ska åka till Sandviken senare i em. men jag har några timmar på egen hand före. Dessa dagar startar jag som oftast aldrig datorn, i dag gjorde jag ett undantag , före lunch. Min lördag är min laddare, lungt , tyst ingen som pratar, jag återhämtar mej.. funderar och tänker. Så även kommer det ske i dag.
Vill bara önska er som läser detta en riktigt god morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela