Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Jag ska måla hela världen

Publicerad 2011-03-15 17:08:37 i Allmänt,

Jag har äntligen börjat måla stolarna i köket, har letat efter den typen av stol som jag egenterligen vill ha men i väntan på att hitta dem så behöver de stolar jag har idag färg. Det blev vitt, otippat men enkelt nu kan jag sy dynor i ett underbart färglatt tyg jag har. Ska bara hitta gardiner som passar till och en matta vore snyggt. men först står det en Finlandsresa på tur ordningen, sen en fack utbildning. Plus att våren nu är på väg. Skulle ha tag i nån balkonglåda så man får upp lite blommor.. påskliljor och penseer ..I dag orkar jag inte laga mat. ska slänga in nåt frånfrysen i ugnen, lasange tex.. det borde duga. Bättre än inget iaf. I morgon så fortsätter jag måla stolarna. kanske jag hinner klart alla möbler innan helgen.. Blir så snyggt när inte def inns en massa ful bok faneer som äter upp all sol i köket. Bara en dag kvar på semestern.. sen måste jag jobba minst 14 dagar innan jag kan vara ledig igen.. fast jagfår se fram emot att gå på lite kurser framöver så det ska bli kanon kul. Jag kommer iaf att få lära känna lite nytt folk. Ska gå och hämta mittnya modem senare, så nu ska vi få igång ett vanligt bredband och jag kan ha det mobila med mej på tåget. Värre är att jag inte har en hallmöbel.. hmmm dax att leta reda på en bra möbel för ett modem.. inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela