Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Vera fick flytta tillbaka

Publicerad 2011-03-21 16:26:43 i Allmänt,

I går åke jag med Vera tillbaka till Tallåsen. Hon vart nog glad.. sprang ut och in hela em och kvällen. Hon kom i bland och la sig brevid mej och visade upp magen och snapp högt, men efter nån minut så ville hon ut. Fast i morse ville hon va inne,, då var hon nog trött tillslut.
Jag får inte göra för långa utlägg sa mina barn härom dagen..De orkar inte läsa, Kan det vara för att det tar tid från BB då?
Men det innebär att jag skulle kunna lägga komentarer längre ner i mina rader.. såna som de i sånafall missar för att de inte orkade läsa. Eller så får jag sätta in bilder som sammanfattar det jag vill säga. Som en barnbok.
Vi får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela