Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Dagens Horoskop

Publicerad 2011-05-03 11:51:02 i Allmänt,

Stenbocken
Du blir kritiserad för att tillskriva känslorna för stor betydelse och för att styras av hjärtat i stället för av intellektet.

Ja antingen är det det ena eller så det andra sa kärringen som blödde näsblod. Kan man inte bara få vara sig själv? Men egenterligen så skiter jag i vad andra tycker för jag vert juh att jag är bra, och jag vet vad jag är bra på och vad jag kan bli bättre på. Det jag är dålig på har jag oxå koll på men vissa saker som tex: backa med släpvagn/husvagn är saker jag kan leva utan att bli bra på. Finska är inte heller nåt jag är bra på även om det skulle vara bra för mej att kunna språket på min arbetsplats, men inte heller det lägger jag ner nåt arbete på.
Så jag fortsätter att bara vara jag, för att jag kan det och jag gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela