Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Efter natt kommer morgon eller middag

Publicerad 2011-05-29 09:34:19 i Allmänt,

Denna helg har jag haft sovmorgn. Jag har lagt mer väldigt tidigt och sovit länge. Så jäkla skönt.
I dag regnar det på rätt bra och är ganska kallt och eftersom jag både städade och tvättade bort allt i går så ska jag nog softa ner mej och köra en repis av Greys anatomi från start, det känns som ett bra sommar projekt.
I följetongen om mina orkieer så får jag fler stänglar på den nyaste av orkideerne,  och ska nästa vecka dela av den  ena av blommorna som skaffat "barn".
Nästa vecka är det bara 2 arbetsdagar, om jag inte beövs inne på onsdagen förstås, men jag ska jobba på att få allt klart innan dess.
Sen en vecka som jag ska vara i Sandviken men ungarna, och ingen förälder kommer lägga sej i!! Jag får bestämma. "MINA BARN" heheheh kommer bli fint som snus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela