Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Fredags regn

Publicerad 2011-05-06 13:39:07 i Allmänt,

På väg till jobbet i dag sov jag nästan hela vägen, i kväll ska jag softa hoppas det går nåt bra på tv så jag kan ligga och sura i soffan under filtar och ha det nice.
I morgon ska jag ha sovmorgon och det ska bli så skönt,, inte en telefon ska fungera före 9:00 om jag är vaken då vill säga.
Det regnar och är grått ute så det är legalt att bara ha en slapp kväll där man inget gör alls man bara är och har det skönt. Måste planera in en tvättdag under söndagen eftersom jag ska bort igen till veckan. Det blir en tur till Åland med Unionen klubben. Kommer bli så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela