Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Godmorgon!!

Publicerad 2011-05-21 08:06:39 i Allmänt,

Eddie väckte mig vid 6:30,, men jag fick han att slumra om nästan en timme till. TUR! att jag fick en dumpning i går så jag slocknade redan före 22,, jag vet! men jag vart så sugen på ostbågar. Så jag smaken en och så två.. en näve senare var det bara tack och gonatt världen. Men jag vaknade till när brudarna kom hem på nattkröken. Skönare i dag iaf. Nu har vi käkat frukost  jag ,Tindra och Eddie. De håller nog på att inventera mitt vardagsrum som mer ser ut som en walk in closet.. från bilden i går har kläderna förökat sej under natten och ligger över hela golvet. Jag vet vad som snart står på dagordningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela