Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Nytta

Publicerad 2011-05-16 19:26:35 i Allmänt,

I dag har jag varit effektiv. Bra dag med andra ord. Känns som jag har gjort något nyttigt och börjat skapa en grund. Känns fint som snus,,
Man jag har även mailat min CV än en gång, jag hoppas att jag kan slippa utnyttja X-trafik i vinter, vore skön att få sovmorgon till minst 7:00 2 timmar längre. Nu håller jag tummarna för att jag passar profilen de söker efter. Men så klart de vill ha mej! Fattas bara annat.

Kommentarer

Postat av: Rozie

Publicerad 2011-05-17 22:51:29

Klart att de vill ha dig! Det tror jag på. =O)

Hoppas din önskan slår in.

Kram, kram!

Postat av: diana

Publicerad 2011-05-19 14:47:18

vad var blindtarmen misstänkt för?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela