Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Plötsligt så vart jag tveksam

Publicerad 2011-05-31 19:19:17 i Allmänt,

Att veta att man gör rätt och gör en bra sak för en annan människa kan låta ädelt och högdraget. Men det var så jag gjorde. Jag satsade mitt engageman och intresse. Men plötsligt så får jag veta svart på vitt att jag blivit förd baok ljuset av de som jag ska lita på. När allt börjar kännas mörkt får jag hjälpen från ett oväntat håll och himlen ljusnade i ett slag. Jag har rätt och jag gör rätt men nu vet jag oxå vart jag har mina förtrogna. Inte på den plats de borde finnas. För hur det än är så gillar jag talesättet; " Om du ändå går bakom min rygg så kan du passa på att kyssa mej i röven när du ändå är där." :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela