Mitt liv som mormor..oxå

Man borde ha fått börja som mormor innan man blev mamma.

Sköna maj

Publicerad 2011-05-02 21:30:58 i Allmänt,

Värmen låter vänta på sej, jag fryser och huden har en svag tendens att likna något från Picassos "blåa period" satt jag på mej ett par närstrumpor skulle Tommy griljera mej och slänga mej i ugnen i trorn om att jag är en helg skinka.
Har annars haft en ganska händelserik dag där många löften gavs och jag tror på dem. Allt blir bättre .. eller?
I morrn ska jag hem till Gävle och packa om väskan för att tillbringa ett par dagar i vacka Uppsala och få lite förkovran.  Det kommer att bli så kul att träffa alla igen och få allt det bra från våra utbildare, jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela